02 juli 2010

Tänk om


Nu matar jag på med inlägg! Vet ju inte hur det blir på resan! Tänk om det inte kommer att funka, tänk om jag inte kommer att kunna läsa er bloggar! Katastrof om jag inte kan göra ett inlägg!!!
Ni får inte glömma bort mig!
.
Funderar om jag ska skriva dagbok iaf! Vet precis hur det kommer att bli, första dagarna är jag flitig sedan blir det att jag hoppar över någon dag och när jag sedan ska skriva igen, blandar jag ihop dagar och kommer inte ihåg när och var och hur!!!
.
Okej, nu ska jag börja med maten! Potatisen är kokt! Det ska bli potatissallad med gräddfil, chili, färsklök, tomater och rädisa, tror jag...och till det ska jag grilla rostbiff! Roger sitter i hammocken och njuter av sin semester. Han har fått ledigt ikväll! Nu är det bara att sätta i gåååååång...
.
Jag tror vi ses senare!

3 kommentarer:

Anna sa...

Dagbok blir kanon, så kan du sätta skriva in allt i bloggen när du kommer hem varvat med bilder.
Kan du inte blogga så skicka kort till mig :)
Kramis

Anna sa...

Du kan ju uppdatera via mobilen?! När du tar kort kan du skicka till bloggen och samtidigt skriva en rad. :) Men det kanske inte funkar eller blir väldigt dyrt när man är utanför landets gränser?!

Åhhh, vilken middag... tror jag kommer på stört! ;)

marie sa...

vi finns kvar här o väntar me spänning,du tar så super fina kort :)