22 juli 2010

Flitig!

Balkongen! Frukost, yatzy, snacks, lunch eller middag!

Stopp till fönster(dörr)luckorna.
Häftiga, ena sidan dam, andra sidan herr!

Sovrummet i typisk Säfsen-stuge-inredning, förutom spegeln då (och gardiner)!

Spegeln i närbild!

Tavlor i köket. Tänk en tavla till, till vänster.

Inte som på bild! Droppande kran,
men vad gjorde det, det gick att koka pasta!

Blått badrum.


Jag har faktiskt varit lite flitig idag, med hjälp av Julia! Det slutade regna och jag rensade i en rabatt, var riktigt kul (?)! Imorgon är det bara att fortsätta!

Jag var duktig vid grillen också, vet inte riktigt hur det gick till men spetten blev brända på stört! Med vitlökssås till, så slank de ner ändå!

Här ovan kommer de utlovade bilderna från lägenheten. Jag fortsätter med semesterbilder från resan, så länge jag har semester!

Vill ni se mer, bilder från Venedig, Verona, Milano och bilresebilder??


Min arbetsdag börjar på tisdag:(

2 kommentarer:

Anna sa...

Lite charmigt i allafall, man kan ju inte få allt. Klart vi vill se mera bilder, träffade du Ulli? kramis

Kicki sa...

Ja, vi var till Ulli, kanske kommer en bild!