13 juni 2010

Varde ljus

Ljuset letar sig in i köket och avslöjar alla smulor på golvet!


Det är sant, solen är tillbaka och jag känner genast inspirationen flöda!
Igår efter jobbet var jag hur trött som helst. Testade runt bland nya mallar till bloggen men föll tillbaka på min "gamla": Det tar tid att välja och det ska passa mig, kännas att det är jag;) Jag kämpade med att titta på Mr Bean med Julia men orkade inte se hela. Var inte ens sugen på vin!!
.
Jag vaknade 20 i sju! Tror faktiskt jag ska börja med tavlan till Ulli. Fortsätta med den påbörjade eller börja på en ny!
Jag har varit i kontakt med henne och de kommer hem den dagen vi har tänkt hälsa på dem! Nåja vi får väl låta dem få en dag för återhämtning innan vi invaderar deras hus. Vi ska inte bo där utan ska försöka hitta ett beoende i närheten. De ska åka till Toscana en vecka (lite avundsjuk)! Dit ska jag åka när jag fyller 50! Hyra ett gammalt hus med pool och äta och dricka gott i dagarna sju! Det är inte så lång borta får jag höra allt som oftast... Dags att börja spara!
.
En lustig sak är att Ulli var till Portoroz förra året och det hade jag ingen aning om! Det var fint där skrev hon, det låter ju bra!
.
Syrran är i Turkiet och svettas. Få se om hon kan sitta vid poolen och blogga, som hon drömde om!

Inga kommentarer: