12 juni 2010

Mmmm




Nej, jag har inte bakat kakor idag, men när jag bläddrade bland mina bilder så tyckte jag att det såg mumsigt ut! Det fortsätter att regna...eller har det regnat färdigt?!
Det har säkert varit en lugn studentnatt iaf! Tänkte på dem stackarna igår som fick sådant trist väder! Gå omkring i minimala klänningar och skyhöga klacksandaler, kan inte ha varit skönt! Men egentligen var det nog inte synd om dem, det var nog mest synd om dem som stod och tittade på!
.
Arbetsdag idag. Perfekt shoppingväder, och del ska ut och flyga idag!
Nej, nu ska jag gå på crossen:) Känner att jag måste göra det nu när jag har tittat på kakorna...

2 kommentarer:

Anna sa...

kakorna hade smakat gott till kaffet nu.
På min student regnade också, men vi hade kul i allafall :)
Hoppas de kommer folk idag då.
Kram

Maya sa...

De såg underbart läckra och aptitliga ut, blev riktigt sugen...