15 juni 2010

Hallå!


Kommer ni ihåg den här!? Är det någon som har en?
Jag har en sådan på vinden! Vilken tid det tar att "slå" alla siffror!
.
TID! Var är min tid?!
Varje dag, numera, säger Roger: -Nu är det bara 19 dagar kvar! Det sa han idag!
-Måste du säga hur många dagar det är kvar!!! Jag blir stressad av att vi inte har bokat boende utanför Venedig...eller utanför Milano!
Efter ett litet resonemang hit och dit så känner jag mig lugn, stressen är över!
Vi har all tid i världen att boka hotell, eller nåt, när vi är i Slovenien!
Jaa, det har ju löst sig förr, varför skulle det inte göra det nu??
Jag känner mig lugn...
:
Vad ska jag ha på mig på lördag när jag ska ut och äta med mina kära medarbetare?
V & D får vänta, det kommer väl en repris?!:)

2 kommentarer:

marie sa...

min gamla farmor har en mörkgrön sådan telefon, hon fick en nyare trådlös men på någe märkligt vis försvann den och den gamla trotjänaren används istället flitigt igen, barnen tycker den e superkul :)

Fia sa...

Min gammelfarmor har en sånn hemma...
Men när hon ska slå mobilnr så får hon använda sin andra telefon eftersom hon "hinner glömma bort vilka siffror som slagits, det tar ju sånn tid.." :))

Ja, det kanske är ask...... :))