28 april 2010

Allt på en gång!

Så här glad var Julia i söndags på utflykten!
Vem som sitter brevid? Vet inte...


Det gäller att ligga i och göra så många inlägg som möjligt idag, för imorgon kommer Roger hem och då kan jag ju inte sätta mig vid datorn och vara osocial!

Istället ska jag sitta vid symaskinen och sy ett draperi till pappas (och mammas) husbil:) Eller så gör jag det på fredag morgon...det är nog bättre! Han har hämtat hem bilen nu så jag kommer inte undan. Det är inte det roligaste att sy precis men det tar inte så lång tid heller. Tyget har bara legat i skåpet några veckor nu! Men jag måste bara göra saker i sista sekund!

Julia börjar känna sig bättre men är lite svag. Hon får stanna hemma imorgon också. Tyvärr jobbar jag, men det ska nog gå bra ändå! Jag har inte direkt suttit och underhållit henne idag heller för jag har målat grejat! Just nu tittar hon på Annas program, och Arga snickarn när det blir reklam! Apropå Arga...så kommer avsnittet med våra grannar den 2 juni! Jag ska påminna er igen när det närmar sig!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jätterbra bild på Julia! ett inlägg kan du väl göra fast Roger kommer hem :)
Hälsa Julia! Kram Anna

Maya sa...

Underbar bild.
Kram Maya