02 januari 2010

Bara en sak till



Det är inte lätt att lära sig vad allting heter på svenska!

Idag var det en kund som undrade om det var rabatt på badparaply!!?? Även om jag kunde ana vad det var han undrade över, så bad:) jag honom visa mig.
-Nej, det är ordinarie pris på duschdraperierna, ville jag säga, men jag sa inte det...

4 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha badparaply, aldrig hört eller var han helt ute och cykla. Kram

Kicki sa...

Det kanske heter så direkt översatt i hans språk:)

Eva sa...

Plaskeställ... :=) Man kan ju undra? Hoppas att ni hade en bra nyår. Vi har det bra om än lite kallt. Men det är ju ett fantastiskt väder med riktig vinter eller hur? Kan meddela att jag i och med det nya året även börjat som du med att blogga. Du hittar mig på http://vardagmedeva.blogspot.com/ måste ju testa jag också!:)/Eva

Kicki sa...

Nyår var riktigt bra, lugnt och stilla firade vi in det nya året! Vilka vinterbilder man kan ta!