15 december 2009

Snowman



Äntligen snö, äntligen julstämning! Tur att snöborsten låg kvar i bagageutrymmet! Den behövdes verkligen imorse, och efter jobbet. Bilen var inbäddad i en decimeter snö, minst hundra bomullspaket! När jag gick till jobbet (har bilen parkerad en bit bort) hade jag paraply! Jag ville inte ha snön piskande mot ansiktet, så att sminket kunde byta plats! Vet inte hur det gick till men hela jag var som en snögubbe när jag kom fram, och väskan var fin med nytt dalmatinermönster:)
.
Det bara fortsätter att snöa! Fortsätt snöa, fortsätt snöa!

2 kommentarer:

Anna sa...

De blir så rent och fint med snö, hoppas de ligger kvar över julen nu.
Du för köps en duschmössa med fönster fram så så kanske du kan klara sminket, ha ha.
KRAM

Kicki sa...

Finns det sådana fortfarande?:)