10 december 2009

Julkort



När barnen var små blev det ofta egentillverkade kort, två exempel här!


Jag sparar alla julkort, lägger dem i en hög och knyter om ett band. Ibland brukar jag lägga fram högarna som dekoration. Det är bra att spara korten för då kan man lätt kolla vilka som skickade året innan!
Nu är det dags att börja skriva! Jag har börjat lite med julkortstillverkning men tror nog att jag springer och köper färdiga istället! Jag får inte riktigt tiden att räcka till!
.
Jag är trött så nu ska jag sova! God mat och trevligt sällskap blev det igår och jag var inte hemma förrän 23.30! -Ska vi titta på ett avsnitt av Desperate, undrade R? -Jjja, det kan vi väl!
Det blev 2 avsnitt och jag somnade till det andra!

2 kommentarer:

Anna sa...

Neeeeeeeeeeeej, jag vill ha ett kort tillverkat av dig eller någon annan i familjen, du får ju inte ta bort traditionen ;)Kram Anna

Kicki sa...

Haha, närmaste släkten kan väl få tillverkade kort av ossssssss:)