14 november 2009

Tom Kurr

Inköpta på Kreta förra året!

Nu sitter jag här i min ensamhet! Mitt enda sällskap är maskerna som hänger på väggen med sina tomma ögon, med tomma ögon som kan se...

Gästerna har åkt hem! Gästerna från Stuttgart och syster Anna med man. De var här för att hämta Tyra. Trevligt med besök från ett annat land! Hoppas vi kommer iväg på vår bilsemester någon gång, så vi kan åka och hälsa på dem!

Roger och Julia har åkt till kägelhallen på fotbollsavslutning med laget. Julia har proppat i sig alvedon för att inte missa det! Hon hade feber igår kväll igen, men idag mitt på dan, var febern borta! Filip gick upp till sitt rum och för att hålla datorn sällskap!

Det börjar kurra i min mage, klarar jag mig till kl 19?! Ska jag ta pizza eller kebab?! Spelar nog ingen roll, allt blir gott, jag vill ha mat nu!


2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för idag, de blir väl gott med pizza sen för de skulle jag ha valt. Kram

Kicki sa...

Det blev pizza med salami och lök, åhh vad god den var!!