23 oktober 2009

TRESemmé


Jag köpte ett nytt schampo idag, och tillhörande balsam! Det är inte lätt att välja något nytt när man har haft ett svindyrt schampo i ett halvår (drygt men dyrt), och jag märkte inte förrän det var slut, hur bra det faktiskt var! När jag senast var till frissan så var det slut på hyllan, just det svindyra schampot! Det måste vara ett tecken på, att jag inte ska köpa det, för det passar inte min lilla plånbok för tillfället!
Jag har köpt ett annat schampo också, något okänt, med aloevera, som är hur dåligt som helst! Det luktar som rengöringsmedel, ett väldigt dyrt rengöringsmedel för 75 kr!

Schampot här ovan har jag gått och sneglat på flera gånger och idag slog jag till! Syster och systerdotter Karoline, som också har en blogg- http://www.radarzine.com/blogg/fashion-flash , tycker att det är bra och igår såg jag schampot på Project Runaway!

De måste vara ett tecken!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du köpte dom till slut, nu har du schampo ett bra tag framöver :)

Kicki sa...

Julia kanske delar med mig:)