13 oktober 2009

Ny start


Det känns som att den här veckan blir en bra vecka! Vad har jag gjort så här långt?!

Ja, igår satt jag och skjutsade man och barn, en runda på 1 timme! Kom hem och åt min andra vända av frukost och passade samtidigt på att titta på Okänd diagnos...och fastnade naturligtvis där! Måste uppdatera Våra bästa år (egentligen en helt värdelös serie...men måste titta ibland)! Sedan blev det 15 minuter på crossen (måste ta det försiktigt i början) innan jag måste duscha och åka in till stan för att besöka Af! En timme(!) fick jag vänta innan det blev min tur! Jag var visst där den värsta tiden - måndag och lunchtid! Jag hann i alla fall springa bort till Myrorna medan jag väntade (hittade inget skoj till helgen...)! På arbetsförmedlingen skulle någon kunna hyra in sig i ett hörn och öppna ett café, skulle bli rena guldgruvan!

Kom inte igång med någonting igår, och kvällen kom, och jag väntade på att få gå och lägga mig! Ska försöka ta mig bort till crossen idag igen, men det känns som det fattas något...nya avsnitt av Desperate...måste köpa den senaste boxen!!

3 kommentarer:

Anna sa...

ja Deperate är bra, man kanske kan vänta ett tag för den lär väl gå ner i pris.
Nu har du ju allt id i världeno träna :)

Anna sa...

Bra skrivet men du fattar ju :)

Kicki sa...

Fattar! Jag får väl börja med Rome!