06 juni 2009

6 juni

Vi fick det här vinet av grannarna! Gottgottigottgott!

Här sitter jag nu...med att glas rosé! Det är vår 17-åriga bröllopsdag!!
-Tänk att du har stått ut med mig i så många år, sa jag till Roger i morse.
-Ja, tänk att du har stått ut med mig, svarar han då!!

Vi firar inte så mycket idag...Filip har cyklat iväg för att fiska och Roger och Julia tittar på fotboll! Det enda fotboll jag tittar på, är när Julia spelar!!
-Jag går väl upp till datorn jag...ni märker inte om jag är borta... Sitter jag kvar där så somnar jag garanterat! Nu ska inte jag sitta uppe så länge ikväll för imorgon ska Filip och jag ut och vandra, 1 mil ungefär! Roger och Julia ska paddla kanot in till Västerås. Hoppas det inte regnar!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilken romantisk afton :) det ser inte ut som en vinflaska.

Kicki sa...

Det kanske är en nagelfil egentligen, för etiketten känns sonm sandpapper!