01 maj 2009

Varför inte?

Vägen ned till stranden, Guldsmedshyttan

Åhh, det går inte!! Varför är jag så oteknisk ibland?? Roger var snäll och hjälpte mig med att installera mobilprogrammet i datorn och vi förde över bilder. Det var bara det att vi fick inte med alla bilder! Jag som tog en bild på en brasa igår kväll! Den såg så fin ut! Nu vill jag inte störa honom för han och Julia skulle spela något spel! Det får väl komma en bild någon annan gång...på brasan...

Jag har vilat på eftermiddagen (inte så ovanligt kanske) för jag vaknade kvart över fem i morse! I och för sig skulle jag upp kvart i sex för det var inventering på Ica klockan 7!! Scouterna hade anmält sitt intresse, precis som tidigare år, för att kunna tjäna lite pengar, så Filip, Julia och jag pallrade oss iväg! Vi var klara ungefär halv 11! Så nu har vi räknat och räknat!

För övrigt tänker jag bara IKEA, IKEA, IKEA... Fick veta igår (de lovade höra av sig den här veckan) att det blev ett NEJ! Fast ett helt klart nej är det inte riktigt än...men just för dagen var det ett NEJ! Jag hade jäättefiina referenser! De var inte riktigt klara på alla avdelningar, med om det ska anställas eller inte. Hon hoppades på att kunna ringa mig, för jag skulle passa där, men de vet inte var det ska placera mig för tillfället... Ja, det låter ju bra...ställ mig i någon garderob eller så... Jag vet, det är inte heelt kört, men det är inte kul att gå och vänta och inte veta om det blir något till sommaren eller till hösten...eller inte alls!! Nu kommer jag att älta det här någon dag eller två, sen går det väl över och jag får väl passa på att njuta av min ledighet!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag håller tummarna för IKEA, tror du hamnar där i allafall, du skulle passa me blåa brallor och kul skjorta :)

Kicki sa...

Fulgulkul skjorta! Hihi :-)