11 maj 2009

Projekt hammock!

FÖRE - tänk blått hammocktak.

EFTER - det ser lite roligare ut!

Nu har jag äntligen sytt överdrag till hammockdynorna! Jag köpte nytt hammocktak och tyg redan förra året och igår äntligen kom positiva Kicki fram igen och inspirationen bara flödade! Det var inte så komplicerat och det tog inte så lång tid! Det blev färggrant, men mycket bättre än det gamla! (Tycker jag i alla fall)!

På kvällen var Filip och jag ute och sprang igen! Ryggen kändes riktigt bra! Den hoppade väl tillrätta när jag klev ur bilen samma dag som det hade hänt och efter det har det väl bara varit "träningsvärk". Kanske hjälper att jag gör situps emellanåt!

Men vad är det för väder??!! Kom värme kom!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Snyggt vilken skillnad, ser ju så modernt ut nu, skulle väl aldrig välja randigt idag. Kul me förnyelse. Du e ju så händig! kram

Kicki sa...

Taack, det ser lovande ut med vädret idag...invigning?!