07 maj 2009

I am a robot

Trappor i stugan

Ska egentligen inte sitta här vid datorn men jag kan inte bara ligga ned, och jag vet inte vad jag ska göra annars...har helt tappat intresset!!! Igår var Filip och jag ute och sprang (fattar ni, jag sprang, va?!), det var så kul att få sällskap och det kändes så himla bra! Jag hade tänkt att göra det i dag också men så hände det här...: Jag fyllde diskmaskinen, drog fram hinken (ja, vi har ett miljövänligt jättebauta maskindiskmedel) och kände att nå'nting hände med ryggen! Nu går jag som en zombie och hela världen har rasat samman. Snart börjar Stallkompisar, ska ta mig ned och hålla Julia sällskap. Den serien är rätt gullig faktiskt!

1 kommentar:

Anna sa...

Stackars dig, jobbigt och ha ont i ryggen. Så nu är de bara och lägga joggingen åt sidan ett tag. Med datan kan man göra mycket kul:). Krya på dig! Kram