06 maj 2009

50



Han såg nöjd och harmonisk ut, brorsan, igår när vi var på hans 50-årsfest! De som brukar komma och fira (när man inte fyller jämnt) fick komma...jag undrar hur många som hade kommit om alla fick komma?! God mat och trevlig stämning! Så kan man ju ha det när man fyller 50...men för mig dröjer det länge än...nu ska vi se här...46...47...föttiåtta... Nä, nu orkar jag inte räkna längre!

Jag tittade på en film när jag kom hem så det blev lite sent! Den hette "Astronautens fru". Johnny Depp, som jag knappt höll på att känna igen först, var med! Jag var egentligen trött men filmen var ändå så pass bra att den höll mig vaken! Jag är inte så mycket piggare nu! Ska snart skjutsa Filip till skolan. Julia blir hemma idag för hon är förkyld! Trevligt med lite sällskap!

2 kommentarer:

Anna sa...

Orkar inte heller räkna, 45, 46, föttisju nu blev jag trött :), har lite längre kvar. bra jobbat med albumet, du kan du. Kram

Kicki sa...

Du och andra syrran är också duktiga :-)