03 april 2009

Nu igen!

Min gamla fina slitna nalle!
Imorgon ska jag till Antikmässan i Stockholm. Först Trädgårdsmässan sen det här! Jag har inte varit till någon av mässorna på flera flera år och helt plötsligt blir det två tätt inpå varandra! Nu är det en gammal (gammal och gammal, hon är yngre än jag) granne som undrade om jag ville åka med. Gamla grejer är kul och där lär man nog se en hel del kändisar som ska titta på fiiina möbler för sisådär 200 000 för ett bord... Det brukar inte vara billigt men det är inget loppis vi ska på! På Trädgårdsmässan såg jag en tjej med långt, mörkt hår, men kommer-inte-ihåg-vad-hon-heter! Hon vann en musikaltävling och fick åka till London och var med i Melodifestivalen.
Jaha, och vad ska man ha på sig imorgon? Hittade inget nytt på stan utan det får bli djupdykning i garderoben leta på något vintage (snacka om modeord som har poppat upp och blivit populärt)! Kan inte komma dit fritidsklädd med rejäla gåskor som på den förra...lite mer stil får det bli!

1 kommentar:

Anna sa...

Du har ju alltid någe fint, inga problem för dig. Kul att du har nallen kvar :)