25 mars 2009

Ring ring




Vem är det som ringer?! Fyra gånger har jag sprungit till telefonen för att svara och det enda man hör är: ...tut-tut-tuut... Jag blir lite nyfiken men kan inte tyda hela telefonnumret för displayen visar halva siffror! Nu har jag den brevid mig...stendöd...tystare kan ingen vara! Dags att köpa en ny, lite coolare telefon...gärna med headset så kan man prata och göra något samtidigt! Apropå att göra något - känner jag mig lite steeel i nacken idag...skulle behöva sträcka ut den! Jag har nog liiite ont i armen också...klarar nog bara av att hålla i en pensel idag. Min promenad flyttar jag till eftermidda'n för det var så kallt i morse! Imorgon ska jag åka till Hem-& Trädgårsmässan i Sthlm, måste samla krafter till det! Ska iväg tidigt imorgon så det kommer nog en rapport om mässan senare på kvällen!

1 kommentar:

Anna sa...

Verkligen dags o skaffa ny telefon. vilken lång hals du har ;)