Väntar med spänning på dina bilder.
Härligt! Det ser jag fram emot. Här är det åtta minusgrader och snö, så njut i värmen!
åhl vilka underbara bilder geten värme i kylan :)Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Väntar med spänning på dina bilder.
SvaraRaderaHärligt! Det ser jag fram emot. Här är det åtta minusgrader och snö, så njut i värmen!
SvaraRaderaåhl vilka underbara bilder geten värme i kylan :)
SvaraRaderaKram