05 januari 2016

Sri Lanka calling!



Vi har det superbra och efter dagboksskrivande och 1400 bilder (som jag är uppe i just nu) så ska jag väl kunna åstadkomma några inlägg när jag kommer hem!
Kram

3 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på dina bilder.

    SvaraRadera
  2. Härligt! Det ser jag fram emot. Här är det åtta minusgrader och snö, så njut i värmen!

    SvaraRadera
  3. åhl vilka underbara bilder geten värme i kylan :)
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)