21 november 2015

Hotel...


...corridor!





13 kommentarer:

  1. Excellent! So many diferent, repeating lines, and wonderful patches of light and dark.

    SvaraRadera
  2. Kul att se att du hann med en bild till! Ja, nu lär det ju dröja ett tag igen innan man får se nå't på den här bloggen;-)

    Bilden är helt fantastisk och gör sig troligen betydligt bättre i svart/vit än i färg. Håller med Dragonstar, tänkte precis likadant!

    SvaraRadera
  3. Svar: Där hängde jag inte med alls, vilket kan bero på att jag aldrig tittat på hans program. Klarar liksom inte av honom - han ger mig gåshud, fast tvärtom om du förstår vad jag menar. Å du har ju träffat honom irl. Hoppas att han är mindre "slicky" i verkligheten än på tv-reklamen...

    SvaraRadera
  4. This could be anywhere in the world.Like that you captured the straight lines .

    SvaraRadera
  5. The perspective just draws the eye right into your b&w photo.

    SvaraRadera
  6. snygga linjer och snyggt redigerad :)

    SvaraRadera
  7. What a wonderfully strong and dramatic image!

    SvaraRadera
  8. Well done!

    Happy New Year!

    Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.
    FRANKLY MY DEAR

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)