25 augusti 2015

Chefen och jag...


...vi kompletterar varandra bra
hon sprider glädje
och gör mig glad,
en duracellkanin!:)

Snigeln

PS. Det är jag som har ritat snigeln i förra inlägget!

2 kommentarer:

  1. Hoppas hon läser din blogg, då får du säkert en löneökning direkt;-)

    SvaraRadera
  2. Vad fint när man kan komplettera varandra så här. Då blir det perfekt balans och det är väl det man vill uppnå. Ha en fin vecka.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)