07 maj 2015

Stillbild


Sommarminne från Finland


Imorgon åker jag och två av mina syskon till Skiathos, (minstingen blir hemma)...och just ja, våra respektive ska också med!:) Vi ska åka dit och fira svågern som fyller 60!

Tack alla ni som kommenterade i förra inlägget och förlåt att jag inte har tagit mig tid tillbaka!
Hjälp, måste fixa det sista nu för klockan 5.00 måste vi åka!!

Hej så länge!

Kram

6 kommentarer:

  1. Vilken st bild på er syskon!
    Ha en underbar resa och njut och fira svågern.
    Sedan får du nog skärpa dig vad gäller bloggandet - när du kommer hem alltså;-)

    SvaraRadera
  2. Får kanske göra det!:)

    SvaraRadera
  3. Härligt att få komma iväg hoppas du får det helt underbart
    NJUT och bara vara
    KRAM
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Fin bild och ha det så bra nu ☺️

    SvaraRadera
  5. Ha så skönt och berätta gärna vad ni tycker om Skiathos!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Åh, härliga Skiathos!!! Men svindyra drinkar vid hamnen, knalla in en liten bit i gränderna så får ni billigare drinkar!
    Men mysigt att prova på en drink vid de mysiga trapporna fullt med kuddar! Njut av Grekland!!!
    är det du i mitten och minstingen är Anna tro?

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)