![]() |
Sommarminne från Finland |
Imorgon åker jag och två av mina syskon till Skiathos, (minstingen blir hemma)...och just ja, våra respektive ska också med!:) Vi ska åka dit och fira svågern som fyller 60!
Tack alla ni som kommenterade i förra inlägget och förlåt att jag inte har tagit mig tid tillbaka!
Hjälp, måste fixa det sista nu för klockan 5.00 måste vi åka!!
Hej så länge!
Kram

Vilken st bild på er syskon!
SvaraRaderaHa en underbar resa och njut och fira svågern.
Sedan får du nog skärpa dig vad gäller bloggandet - när du kommer hem alltså;-)
Får kanske göra det!:)
SvaraRaderaHärligt att få komma iväg hoppas du får det helt underbart
SvaraRaderaNJUT och bara vara
KRAM
Sanna
Fin bild och ha det så bra nu ☺️
SvaraRaderaHa så skönt och berätta gärna vad ni tycker om Skiathos!
SvaraRaderaKram Eva
Åh, härliga Skiathos!!! Men svindyra drinkar vid hamnen, knalla in en liten bit i gränderna så får ni billigare drinkar!
SvaraRaderaMen mysigt att prova på en drink vid de mysiga trapporna fullt med kuddar! Njut av Grekland!!!
är det du i mitten och minstingen är Anna tro?