07 maj 2015

Ogräsbädd


Gräsklippningssäsongen har börjat!

4 kommentarer:

  1. Personligen gillar jag oklippt ogräs. Det växer vilt och naturligt. Det är vackert. Å du får nog vänta tills det slutat regna, vilket det gjort här - 15 grader kl 7:30:-)

    SvaraRadera
  2. Gräsmatta har jag ingen längre då vi har en skogstomt..vi har en äng men den klipper jag inte..bar där studsmattan står ;)
    Så lat har jag blivit ..hihi
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Men vilket fint foto! Synd att klippa bort det...men jag vet ,det är ett måste :-)

    SvaraRadera
  4. Jepp, det har det. Klippte i helgen och det är dag denna helgen igen - både sol och regn med jämnt mellanrum håller gräsklipparen (och mig) igång!

    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)