Personligen gillar jag oklippt ogräs. Det växer vilt och naturligt. Det är vackert. Å du får nog vänta tills det slutat regna, vilket det gjort här - 15 grader kl 7:30:-)
Gräsmatta har jag ingen längre då vi har en skogstomt..vi har en äng men den klipper jag inte..bar där studsmattan står ;) Så lat har jag blivit ..hihi Kram Sanna
Personligen gillar jag oklippt ogräs. Det växer vilt och naturligt. Det är vackert. Å du får nog vänta tills det slutat regna, vilket det gjort här - 15 grader kl 7:30:-)
SvaraRaderaGräsmatta har jag ingen längre då vi har en skogstomt..vi har en äng men den klipper jag inte..bar där studsmattan står ;)
SvaraRaderaSå lat har jag blivit ..hihi
Kram Sanna
Men vilket fint foto! Synd att klippa bort det...men jag vet ,det är ett måste :-)
SvaraRaderaJepp, det har det. Klippte i helgen och det är dag denna helgen igen - både sol och regn med jämnt mellanrum håller gräsklipparen (och mig) igång!
SvaraRaderaKram