05 april 2015

Skyltsöndag



Nu har jag dragit till med både en Fototriss och Skyltsöndag!
Den här skylten såg jag i torsdags när jag promenerade på en grusväg på väg till en verkstad för att hämta min bil som hade fått bromsarna fixade! 
Loppis i skogen, vad kan man fynda där?...kottar, bark och stenar!:)

6 kommentarer:

  1. Haha det var kul! Ha en fin kväll! Pernilla

    SvaraRadera
  2. En övergiven och ensam skylt mitt i skogen. Lite ledsamt om jag tänker efter..
    Men kul att su skyltar, tack:-)

    SvaraRadera
  3. Svar: Du, det roliga med just Skyltsöndag är ju att man inte behöver göra någonting - förutom skylta då, om man vill alltså. Länkar är helt frivilligt. Det gör man som man vill liksom;-)

    SvaraRadera
  4. Förmodligen en lyckad loppis där det enda som blev över dessvärre hamnade i naturen ;-) I skogen finns väldigt mycket att fynda..

    SvaraRadera
  5. Skylt i skogen, haha...det var inte dåligt!
    Glad Påsk på dej!!

    SvaraRadera
  6. Det var litt av et funn. Hva kjøpte du?
    Ha en deilig dag.
    Mormor

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)