Fine photo. I really like the lines drawn by the sun on the wood.
Flott b&w bidrag!God påske til deg!Glad påsk, sier vel dere i Sverige!Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/
WOW! Skitsnyggt med skuggorna från fönstret!
Vakkert.De skjellene er så dekorative.Ha en flott påske :)Mormor
Nice and beautiful!Great light and shadows!I like seashells too!Have a nice Easter!
beautiful shot.Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.FRANKLY MY DEAR
Så enkelt og så vakkert! Nydelig lys og skygger i en flott komposisjon!God påskehelg:)
Nicely done!
Wow, vilken häftig bild.
Fine use of sunlight and shadow.
Beautiful b&w.
Snyggt stilleben med fina gråtoner. Tycker om linjen som leder in till snäckan.
Oj, vilken talang du har. Har jag sagt? Om, ja, så säger jag det igen :) Glad Påsk!
Simple and beautiful.
Gorgeous shot. Love the subject and the light.
Så himla vackert foto !!!Som en tavla att ha hemma !!Kram Sanna
i all sin enkelhet en mycket läcker bild :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Fine photo. I really like the lines drawn by the sun on the wood.
SvaraRaderaFlott b&w bidrag!
SvaraRaderaGod påske til deg!
Glad påsk, sier vel dere i Sverige!
Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/
WOW! Skitsnyggt med skuggorna från fönstret!
SvaraRaderaVakkert.
SvaraRaderaDe skjellene er så dekorative.
Ha en flott påske :)
Mormor
Nice and beautiful!
SvaraRaderaGreat light and shadows!
I like seashells too!
Have a nice Easter!
beautiful shot.
SvaraRaderaVisiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.
FRANKLY MY DEAR
Så enkelt og så vakkert! Nydelig lys og skygger i en flott komposisjon!
SvaraRaderaGod påskehelg:)
Nicely done!
SvaraRaderaWow, vilken häftig bild.
SvaraRaderaFine use of sunlight and shadow.
SvaraRaderaBeautiful b&w.
SvaraRaderaSnyggt stilleben med fina gråtoner. Tycker om linjen som leder in till snäckan.
SvaraRaderaOj, vilken talang du har. Har jag sagt? Om, ja, så säger jag det igen :) Glad Påsk!
SvaraRaderaSimple and beautiful.
SvaraRaderaGorgeous shot. Love the subject and the light.
SvaraRaderaSå himla vackert foto !!!
SvaraRaderaSom en tavla att ha hemma !!
Kram Sanna
i all sin enkelhet en mycket läcker bild :)
SvaraRadera