03 april 2015

Seashell...



...in my window.




17 kommentarer:

  1. Fine photo. I really like the lines drawn by the sun on the wood.

    SvaraRadera
  2. Flott b&w bidrag!
    God påske til deg!
    Glad påsk, sier vel dere i Sverige!
    Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/

    SvaraRadera
  3. WOW! Skitsnyggt med skuggorna från fönstret!

    SvaraRadera
  4. Vakkert.
    De skjellene er så dekorative.
    Ha en flott påske :)
    Mormor

    SvaraRadera
  5. Nice and beautiful!
    Great light and shadows!
    I like seashells too!
    Have a nice Easter!

    SvaraRadera
  6. beautiful shot.

    Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.

    FRANKLY MY DEAR

    SvaraRadera
  7. Så enkelt og så vakkert! Nydelig lys og skygger i en flott komposisjon!
    God påskehelg:)

    SvaraRadera
  8. Snyggt stilleben med fina gråtoner. Tycker om linjen som leder in till snäckan.

    SvaraRadera
  9. Oj, vilken talang du har. Har jag sagt? Om, ja, så säger jag det igen :) Glad Påsk!

    SvaraRadera
  10. Gorgeous shot. Love the subject and the light.

    SvaraRadera
  11. Så himla vackert foto !!!
    Som en tavla att ha hemma !!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  12. i all sin enkelhet en mycket läcker bild :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)