30 april 2015

My daugther...



...in my weddingdress! 

Idag hade jag valt något helt annat!:)





13 kommentarer:

  1. Hihi, jag trodde det var fredag idag!:)...kanske för att jag har varit ledig!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken bild!!!!
    Verkar vara många som är dagförvirrade idag :-)
    Jag är ju ofta dagförvirrad...när man jobbar skift som jag gör! Snart dags för ännu en natt!

    SvaraRadera
  3. Så himla vackert! Tycker wedding dresses är tidlösa på något sätt!
    Kul med denna posering, snyggt!

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken brudklänning. Mycket lyxigare än den jag hade, en enkel bomullsklänning lokalt sydd i Nicaragua. Det var där jag gifte mig och det fanns inte så mycket att välja på.

    SvaraRadera
  5. So lovely. She looks like a spirit of the forest.

    SvaraRadera
  6. It may be her wedding but she must be singing opera too?

    SvaraRadera
  7. Så vacker!
    Visst, den är inte i det senaste modet... men det är ju det som är så charmigt!

    SvaraRadera
  8. Absolutely gorgeous photo in B&W!

    SvaraRadera
  9. Fantastic!!!

    Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.

    FRANKLY MY DEAR

    SvaraRadera
  10. Great shot, she looks like she just stepped out of a fairy tale

    Mollyxxx

    SvaraRadera
  11. Snygg bild! Gillar kompositionen med trädet i fokus,. Klänningen ser fantastisk ut!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)