27 mars 2015

Jetty




15 kommentarer:

  1. Nu har du fått bloggdiarré igen. Inte mig emot alls. Hoppas den - diarrén alltså - varar över Skyltsöndagen;-)

    Piren är suveränt fotad - som alla dina sv/v bilder.

    SvaraRadera
  2. Lovely lines. A calm and restful photo.

    SvaraRadera
  3. En utmerket b&w komposisjon!
    Her finner du mitt bidrag:
    https://hanshb.wordpress.com/

    SvaraRadera
  4. Riktigt vackert och fridfullt foto!

    SvaraRadera
  5. Nydelig svarthvitt, i en flott komposisjon!
    :)

    SvaraRadera
  6. Very nicely done.

    Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.

    FRANKLY MY DEAR

    SvaraRadera
  7. GREAT picture!!!!!!
    My contribution to the Weekend in Black and White: http://stapjesonderweg.blogspot.be/2015/03/adam-and-eve.html
    Have a nice weekend!

    SvaraRadera
  8. I like the composition and the lonely feeling in the image.

    SvaraRadera
  9. Great shot. Nice perspective.

    SvaraRadera
  10. Riktigt fint foto i B & W. Fridfullt!

    SvaraRadera
  11. Mycket snygg komposition i sköna gråtoner!

    SvaraRadera
  12. Vilken fint foto. Lite mellankoliskt.

    SvaraRadera
  13. Vilket foto !!
    Så vackert
    Hoppas allt är bra med dig
    KRAM Sanna

    SvaraRadera
  14. Unboundedness, captured in black and white! Beautiful.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)