05 mars 2015

Inne att vara ute!


Var på Ica och handlade mat, snubblade över den här boken! Åkte vidare till en färghandel och kollade på kakel och fick med mig broschyrer! Nu ryggläge en stund innan jag åker till jobbet!


4 kommentarer:

  1. Med andra ord så har du blivit rejält inspirerad nu:-)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bok, och vad man längtar till sommaren!!

    SvaraRadera
  3. Åhhh va mysigt ni kommer och få, kommer på sommarkollo sen :)

    SvaraRadera
  4. Den där boken har jag oxå och man blir inspirerad

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)