06 mars 2015

Beautiful day!




Vilken fin dag!
Jag var inte ute så länge men kände att solen värmde och våren var närvarande!
I år ska vi (som med mycket annat) ta tag i fasaden,,,börjar bli dags!! Det är mycket puts som har rasat den här vintern! Det är bara att ta med en färgflaga och beställa lite puts!




12 kommentarer:

  1. Vinteren gjør sitt med hus også.
    Flott vær i alle fall :)
    Ha en hyggelig helg :)

    Mormor

    SvaraRadera
  2. The sun.Love the perspective and the reflection.

    SvaraRadera
  3. Excellent photo. Such a perfect reflection.

    SvaraRadera
  4. Mycket jobb, men det kommer att stråla om huset sen!

    SvaraRadera
  5. Den bilden måste du ha tagit igår antar jag. Vackert. Å den flagnade putsen ger ju huset karaktär - ja, det tycker jag då som har tummen mitt i handen och skulle inte ens ge mig på ett sådant projekt.
    Ni är en så duktig familj:-)

    SvaraRadera
  6. Flott b&w komposisjon.
    Nydelig gjenspeilinger!
    Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/

    SvaraRadera
  7. Wonderful picture, great reflection.

    SvaraRadera
  8. Wow! Fantastic photo in B&W! Great composition!

    SvaraRadera
  9. Finally it is starting to be nice to be outside

    Mollyxxx

    SvaraRadera
  10. Great shot! I love the reflection.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)