Vilken fin dag!
Jag var inte ute så länge men kände att solen värmde och våren var närvarande!
I år ska vi (som med mycket annat) ta tag i fasaden,,,börjar bli dags!! Det är mycket puts som har rasat den här vintern! Det är bara att ta med en färgflaga och beställa lite puts!
Den bilden måste du ha tagit igår antar jag. Vackert. Å den flagnade putsen ger ju huset karaktär - ja, det tycker jag då som har tummen mitt i handen och skulle inte ens ge mig på ett sådant projekt. Ni är en så duktig familj:-)
Vinteren gjør sitt med hus også.
SvaraRaderaFlott vær i alle fall :)
Ha en hyggelig helg :)
Mormor
The sun.Love the perspective and the reflection.
SvaraRaderaExcellent photo. Such a perfect reflection.
SvaraRaderaMycket jobb, men det kommer att stråla om huset sen!
SvaraRaderaDen bilden måste du ha tagit igår antar jag. Vackert. Å den flagnade putsen ger ju huset karaktär - ja, det tycker jag då som har tummen mitt i handen och skulle inte ens ge mig på ett sådant projekt.
SvaraRaderaNi är en så duktig familj:-)
Fotot är dagsfärskt!
RaderaFlott b&w komposisjon.
SvaraRaderaNydelig gjenspeilinger!
Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/
Wonderful picture, great reflection.
SvaraRaderaWow! Fantastic photo in B&W! Great composition!
SvaraRaderaFinally it is starting to be nice to be outside
SvaraRaderaMollyxxx
Great shot! I love the reflection.
SvaraRaderaBeautiful shot.
SvaraRadera