15 februari 2015

Se upp!







Det fina vädret såg så lockande ut...
...så jag tog ett varv runt huset!
Det var kallare än vad det såg ut...
...en svag vind svalkade min kind.

Fler bilder hos andra trissare-----Klick!




En extra bild. Se upp, det är halt på vägen!

8 kommentarer:

  1. Oj ja, det där såg riktigt halt ut. Ta det försiktigt!

    SvaraRadera
  2. Härlig triss med rena fina bilder!
    Halkan är förrädisk, bäst att se upp för den också!
    Ha en skön söndagskväll!

    SvaraRadera
  3. Sååååå skönt att man inte känner kylan när man tittar på dina soliga bilder. För det blåste ju som bara den idag - svinkallt var det!

    SvaraRadera
  4. Roliga bilder. Och visst är det halt nu på sina ställen. Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder !!!!
    Hur ofta är det triss i bilder ?? Och måste du vara med varje ggr ?? Så himla kul att se personers olika bilder /tolkningar på ord :)
    Hoppas du haft en bra start på veckan
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vart finns den blåa himlen :O ?

    SvaraRadera
  7. Tror jag sett den där färgen på himlen nån gång....
    Härligt trissat!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)