13 februari 2015

On my way...


...to work, through the carwindow!



14 kommentarer:

  1. Flott komponert b&w bilde!
    Her finner du mitt:
    My post at: https://hanshb.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Cool redigering Kicki - eller så är det precis så som verkligheten såg ut idag...

    SvaraRadera
  3. Such a pretty illumination of tone and shape.

    SvaraRadera
  4. Det var inte så mycket redigering, vattnet rann på rutan i min bil!

    SvaraRadera
  5. I love the way this feels like a sketch… nicely done.

    SvaraRadera
  6. I like this! The lines on the windscreen add a little something to the lovely view.

    SvaraRadera
  7. Wonderful picture, I love the water streaks.

    SvaraRadera
  8. Vilket vackert foto! Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag :)

    SvaraRadera
  9. Lekkert bilde ... jeg trodde først det var en tegning/akvarell... kult med vannet som renner fra bilruten!
    :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)