Flott komponert b&w bilde!Her finner du mitt:My post at: https://hanshb.wordpress.com/
Cool redigering Kicki - eller så är det precis så som verkligheten såg ut idag...
Such a pretty illumination of tone and shape.
Det var inte så mycket redigering, vattnet rann på rutan i min bil!
Spectacular!The View from the Top of the Ladder
I love the way this feels like a sketch… nicely done.
Wow, läcker bild!/Eva
I like this! The lines on the windscreen add a little something to the lovely view.
Beautiful capture.
Wonderful picture, I love the water streaks.
Vilket vackert foto! Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag :)
Lekkert bilde ... jeg trodde først det var en tegning/akvarell... kult med vannet som renner fra bilruten!:)
Snyggt fångat! :)
Love the mood !!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Flott komponert b&w bilde!
SvaraRaderaHer finner du mitt:
My post at: https://hanshb.wordpress.com/
Cool redigering Kicki - eller så är det precis så som verkligheten såg ut idag...
SvaraRaderaSuch a pretty illumination of tone and shape.
SvaraRaderaDet var inte så mycket redigering, vattnet rann på rutan i min bil!
SvaraRaderaSpectacular!
SvaraRaderaThe View from the Top of the Ladder
I love the way this feels like a sketch… nicely done.
SvaraRaderaWow, läcker bild!
SvaraRadera/Eva
I like this! The lines on the windscreen add a little something to the lovely view.
SvaraRaderaBeautiful capture.
SvaraRaderaWonderful picture, I love the water streaks.
SvaraRaderaVilket vackert foto! Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag :)
SvaraRaderaLekkert bilde ... jeg trodde først det var en tegning/akvarell... kult med vannet som renner fra bilruten!
SvaraRadera:)
Snyggt fångat! :)
SvaraRaderaLove the mood !!
SvaraRadera