Grattis och ha en fantastik lördag.
Lyx! Nu kan du ju nästan stanna hemma och lägga dig i ditt eget badkar nu när vattnet är tillbaka;-)Njut!
Det är du väl värd!!!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Grattis och ha en fantastik lördag.
SvaraRaderaLyx! Nu kan du ju nästan stanna hemma och lägga dig i ditt eget badkar nu när vattnet är tillbaka;-)
SvaraRaderaNjut!
Det är du väl värd!!!
SvaraRadera