28 februari 2015

Äntligen...



...kan jag ta ett bad,
 idag åker jag på spa!!:)



3 kommentarer:

  1. Grattis och ha en fantastik lördag.

    SvaraRadera
  2. Lyx! Nu kan du ju nästan stanna hemma och lägga dig i ditt eget badkar nu när vattnet är tillbaka;-)
    Njut!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)