08 november 2014

Collage



Julia och jag som seriefigurer!

2 kommentarer:

  1. Har du vaknat igen - ur bloggdvalan alltså;-)
    Vet inte vad konstverket är gjort av - men det är så otroligt bra! Hur f*n åstadkom du/ni detta?
    Ser nästan ut som en etsning av något slag.
    Enormt bra.

    PS. Kan du blii lite mera regelbunet med dina inlägg, tack;-) DS.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)