27 september 2014

Läkaren sa...



...att vi ska fortsätta leva!
...men nu fattas en bit...

Lilla mamma

6 kommentarer:

  1. Beklagar med hela mitt hjärta er sorg!!!! Jag vet ju (ganska färskt) hur det känns! Bilden är fantastisk!!!

    I morgon 28/9 skulle min mamma fyllt 80 år, och dagen efter skulle lilla pappa fyllt 80 år..


    Varma Kramar till Dig och de dina ♥

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar från mig! Det måste ha kommit plötsligt ändå. <3 <3 <3

    /Eva S

    SvaraRadera
  3. En massa styrkekramar till dig <3

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)