Flott bilde og perfekt i b&w!Her er mitt bidrag:http://hanshb.wordpress.com/
Still beautiful. I love the light on the stem.
Beautiful photo; like a sculpture.
Simple elegance!
Lovely detail.
Mycket snyggt, mycket detaljer i den lilla plantan.
Skulpturalt och mycket njutbart - trots det vissna tillståndet.
Dramatic and a sure sign that summer is definitely over!
Verkligen en fin bild. Den gillas av mig:)
Vel,- nå er det definitivt slutt...men denne visne solsikken er vakker på sitt vis allikevel! Cool i B&W!:)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Flott bilde og perfekt i b&w!
SvaraRaderaHer er mitt bidrag:
http://hanshb.wordpress.com/
Still beautiful. I love the light on the stem.
SvaraRaderaBeautiful photo; like a sculpture.
SvaraRaderaSimple elegance!
SvaraRaderaLovely detail.
SvaraRaderaMycket snyggt, mycket detaljer i den lilla plantan.
SvaraRaderaSkulpturalt och mycket njutbart - trots det vissna tillståndet.
SvaraRaderaDramatic and a sure sign that summer is definitely over!
SvaraRaderaVerkligen en fin bild. Den gillas av mig:)
SvaraRaderaVel,- nå er det definitivt slutt...men denne visne solsikken er vakker på sitt vis allikevel! Cool i B&W!
SvaraRadera:)