12 september 2014

Dog...


...outside a castle!





Hunden fick välja: 
sitt inne och se ingenting eller 
sitt ute och titta på alla nyfikna turister 
som passerar förbi Grönsöö slott!

Fönstertemat är valfritt-----Klick!



16 kommentarer:

  1. Et flott b&w bidrag, meg bra komponert!
    Her finner du mitt bidrag: http://hanshb.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Voff .)
    Nydelig komponert.
    Ha en vakker kveld :)
    Mormor

    SvaraRadera
  3. Så fint med hunden till det för övrigt stela fönstret.
    Gillar att det är s/v!

    SvaraRadera
  4. Great photo! Excellent composition and texture, and that fine dog is a bonus.

    SvaraRadera
  5. Such an excellent composition, the light is amazing too!

    SvaraRadera
  6. Det valet kan ju inte ha vari svårt...och så fick du ett fantastiskt fint fönsterfoto på köpet.

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar komposition med hunden som pricken över i:et, den gör sig även kanonfin i svartvitt. Gillar!

    SvaraRadera
  8. Vilken liten sötnos, passar bra där vid slottet!

    SvaraRadera
  9. Grymt snygg bild det här. Harmoniskt lugn och doggen tillför ett dynamiskt element.

    SvaraRadera
  10. Hahaha! vilken härlig bild! jycken valde uppenbarligen att spana in turisterna. Det hade jag också gjort - för det är spännande:-)

    SvaraRadera
  11. Great shot! I love all the textures in the wall, the grass, the rocks.

    SvaraRadera
  12. Snygg komposition och fotovinkeln lite underifrån ger en fin effekt! :)

    SvaraRadera
  13. How alert he looks!
    Great in B&W!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)