Coolt perspektiv på den textila bilden. Snyggt!
Just vid den platsen är de så himla fint att stå på på sommaren :-)
Men så roligt att få komma till Västerås så här på lördagsmorgonen.Jag har inte besökt den staden någon gång. Markiser är väldigt bra.
Där gör textilierna god nytta! Snygg och ren bild, den gillar jag!Trevlig helg!
Där skulle jag gärna jobbat/bott och kunna se ut direkt över vattnet genom ett fint skuggat fönster. Härlig bild från en härlig miljö!
Rolig textil bild med de symmetriska fönsterna och markiserna!
Kul bild, perfekt på temat!
Sommar och värme kräver tyg för fönstren. :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Coolt perspektiv på den textila bilden. Snyggt!
SvaraRaderaJust vid den platsen är de så himla fint att stå på på sommaren :-)
SvaraRaderaMen så roligt att få komma till Västerås så här på lördagsmorgonen.Jag har inte besökt den staden någon gång. Markiser är väldigt bra.
SvaraRaderaDär gör textilierna god nytta! Snygg och ren bild, den gillar jag!
SvaraRaderaTrevlig helg!
Där skulle jag gärna jobbat/bott och kunna se ut direkt över vattnet genom ett fint skuggat fönster. Härlig bild från en härlig miljö!
SvaraRaderaRolig textil bild med de symmetriska fönsterna och markiserna!
SvaraRaderaKul bild, perfekt på temat!
SvaraRaderaSommar och värme kräver tyg för fönstren. :)
SvaraRadera