ajajaj...det ska ju göra så ont!!!!Hoppas du mår skapligt efter omständigheterna!!!
?????????????????????Susjos förstår uppenbarligen, men jag hajjar ingenting. Har du klämt tassen eller....
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
ajajaj...det ska ju göra så ont!!!!
SvaraRaderaHoppas du mår skapligt efter omständigheterna!!!
?????????????????????
SvaraRaderaSusjos förstår uppenbarligen, men jag hajjar ingenting. Har du klämt tassen eller....