22 juni 2014

Gissa vad jag har drabbats av...




Det är inte så farligt med mig som det skulle kunna vara...
Berättar mer i nästa inlägg!
Nu ska jag titta på film med övriga familjen!
God fortsättning på sommaren
(kan man väl säga efter midsommarfirandet)!


2 kommentarer:

  1. ajajaj...det ska ju göra så ont!!!!
    Hoppas du mår skapligt efter omständigheterna!!!

    SvaraRadera
  2. ?????????????????????
    Susjos förstår uppenbarligen, men jag hajjar ingenting. Har du klämt tassen eller....

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)