Fredagen den 13, då passar det bra att avsluta dagen med en skräckbild! Den här armen fanns i huset när vi köpte det! Ingen otur idag och inte förra fredagen heller för min svart-vita bild blev en av sex utvalda!:)
Har du fått bloggdiarré!!?? Tre inlägg samma dag! Ja, mirakel verkar då ske iaf;-) Bilden är topen - lite Hitchcock över den tycker jag. Å stort GRATTIS till din svart/vita framgång. Duktigt gh´jort!
Har du fått bloggdiarré!!?? Tre inlägg samma dag! Ja, mirakel verkar då ske iaf;-)
SvaraRaderaBilden är topen - lite Hitchcock över den tycker jag.
Å stort GRATTIS till din svart/vita framgång. Duktigt gh´jort!
En herlig B&W komposisjon!
SvaraRaderaDramatiskt och lite mystiskt. Mycket bra foto i s/v!
SvaraRaderaReally catching picture!
SvaraRaderaWonderful in B&W! Dramatic atmosphere! Great composition!
SvaraRaderaA fine photo. Plenty of detail, and we can make stories around it ;)
SvaraRadera