13 september 2013

Unlucky day?



Fredagen den 13, då passar det bra att avsluta dagen med en skräckbild! Den här armen fanns i huset när vi köpte det! Ingen otur idag och inte förra fredagen heller för min svart-vita bild blev en av sex utvalda!:)

Sweet dreams!





6 kommentarer:

  1. Har du fått bloggdiarré!!?? Tre inlägg samma dag! Ja, mirakel verkar då ske iaf;-)
    Bilden är topen - lite Hitchcock över den tycker jag.
    Å stort GRATTIS till din svart/vita framgång. Duktigt gh´jort!

    SvaraRadera
  2. Dramatiskt och lite mystiskt. Mycket bra foto i s/v!

    SvaraRadera
  3. Wonderful in B&W! Dramatic atmosphere! Great composition!

    SvaraRadera
  4. A fine photo. Plenty of detail, and we can make stories around it ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)