Tisdagstema, första gången jag är med där! Var in och tittade på temat och började leta efter en bild på hantverk...som visade sig vara förra veckans tema!! Vaknade tidigt så jag letade som en galning efter en ny bild! Den här damen i trä är nog ganska så tung så det fick bli den i alla fall:) Den kan man hitta i Sätra brunn!
Någon som kan tipsa om någon fotoutmaning på onsdagar (Ordlös onsdag har ju försvunnit)?!
Vad finns det på torsdagar och lördagar!?

Vilken läskig!
SvaraRaderaSka du hinna vara me alla dagar? :)
Jag kan tänka mig och vara me på en men vilken?
Kram
Den damen har ett alldeles speciellt uttryck och säkert är hon väldigt tung!
SvaraRaderaHar du provat Onsdagstema? Det gillar jag!
Ha en bra dag!
Den damen er nok tung. Flott bilde i alle fall.
SvaraRaderaHa en deilig dag.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2013/09/17/tung-nok/
Ser ut som en tung dam... dessutom står hon i vägen för den som vill gå in...
SvaraRaderaInstämmer med Violen... Onsdagstema är en bra fotoutmaning - prova den :)
Verkligen en tung dam, som hade varit ännu tyngre om hon hade varit gjort i sten;-)
SvaraRaderaTorsdagar är det "I like", på lördagar är det bl a Veckans fönster och Bilden talar, som har ersatt Ordlös onsdag.
Det var en annorlund och förmodligen väldigt tung dag. Kul att få se. :)
SvaraRaderaHär är länken till onsdagstema:
http://onsdagstema.blogspot.se/
Det var en stilig lite udda tung dam !! Ser att du redan fått tips på fotoutmaningar. Finns minst en för varje dag i veckan. Titta gärna in hos Marit. Hon håller i temat Helgbilden.
SvaraRaderahttp://maritjohansson.se/blogg/?p=5965
Riktigt läcker figur den där damen ... gammal är äldst och det gäller den gamla flagade dörren oxså :)
SvaraRaderaVilken härlig kvinna. Det känns som om hon är på väg någonstans. Kul att du hittat till tisdagstemat. Onsdagstemat är också kul.
SvaraRaderaHär kommer alla länkar:
SvaraRaderaOnsdagstema: http://onsdagstema.blogspot.se/
Torsdagstema I Like: http://torsdagstema.blogspot.se/
Fredagstema: http://sinneskatten.blogspot.se/
Ordlös Lördag: http://www.ordloslordag.se/
Bilden talar:
http://birgittas.wordpress.com/
Vilken service va!;-) Vad gör man inte för sina bloggbästisar;-)
Tjusig tung dam!
SvaraRaderaSåg just Onsdagstema hos "ögon känsliga för blått"
Teman? Ööh nej, jag vet inte?
SvaraRaderaÖnskar dig en finfin torsdag i alla fall ;)
Vilken toppenbild!
SvaraRaderaTack för titt-in hos mig!