21 september 2013

Sommarens bästa bild



8 kommentarer:

  1. Inte kanske den allra bästa men den här har jag inte visat tidigare! Mina bästa sommarbilder togs på min och syrrans roadtrip och det här är en av dem! Det ser ut som havet är himmel...
    Tack alla som tipsade, länkade till nya fotoutmaningar!

    SvaraRadera
  2. En riktigt härlig sommarbild! Något att njuta av nu när hösten närmar sig!
    Kul att du fick tips på nya fotoutmaningar! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Roadtrip med syrran låter så kul :) Vacker bild!

    SvaraRadera
  4. Vackert! Du blir bara bättre med ditt fotogrfera de Kicki! Kul att du deltar i utmaningarna så att fler har chans att se dina fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Så fint! är de hemma hos er?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det var en fin bild! Älskar bilder på uppdragna båtar!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)