Lovely autumn photo, and your comment is poetry.
Ahh autumn - great photo.
Herlig B&W komposisjon!
Suverän sv/v bild! Det är verkligen din grej - svart/vit alltså.Å visst är träden dumma att klä av sig inför vintern - jag sätter på mig extra lager kläder i stället;-)
Supersnyggt svart-vitt foto! Fina ord också!
Å, ja.. dette likte jeg godt! Flott perspektiv og lys fra en lav høstsol!Riktig god helg:)
wow, vilken underbar bild.Du är så duktig på att fånga skönhet i bilderna du tar ♥Kram
Beautiful image! I love the light on the bridge and in the distance.
So wonderful photo!! Great perspective and light!
Veldig bra bilde, dette likte jeg!
A beautiful image! The light and perspective are wonderful!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Lovely autumn photo, and your comment is poetry.
SvaraRaderaAhh autumn - great photo.
SvaraRaderaHerlig B&W komposisjon!
SvaraRaderaSuverän sv/v bild! Det är verkligen din grej - svart/vit alltså.
SvaraRaderaÅ visst är träden dumma att klä av sig inför vintern - jag sätter på mig extra lager kläder i stället;-)
Supersnyggt svart-vitt foto! Fina ord också!
SvaraRaderaÅ, ja.. dette likte jeg godt! Flott perspektiv og lys fra en lav høstsol!
SvaraRaderaRiktig god helg:)
wow, vilken underbar bild.
SvaraRaderaDu är så duktig på att fånga skönhet i bilderna du tar ♥
Kram
Beautiful image! I love the light on the bridge and in the distance.
SvaraRaderaSo wonderful photo!! Great perspective and light!
SvaraRaderaVeldig bra bilde, dette likte jeg!
SvaraRaderaA beautiful image! The light and perspective are wonderful!
SvaraRadera