20 september 2013

Footbridge


Solen tittar fram mellan träden. Träden klär av sig långsamt, löv för löv, för att möta den kalla vintern...





11 kommentarer:

  1. Lovely autumn photo, and your comment is poetry.

    SvaraRadera
  2. Suverän sv/v bild! Det är verkligen din grej - svart/vit alltså.
    Å visst är träden dumma att klä av sig inför vintern - jag sätter på mig extra lager kläder i stället;-)

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt svart-vitt foto! Fina ord också!

    SvaraRadera
  4. Å, ja.. dette likte jeg godt! Flott perspektiv og lys fra en lav høstsol!
    Riktig god helg:)

    SvaraRadera
  5. wow, vilken underbar bild.
    Du är så duktig på att fånga skönhet i bilderna du tar ♥
    Kram

    SvaraRadera
  6. Beautiful image! I love the light on the bridge and in the distance.

    SvaraRadera
  7. So wonderful photo!! Great perspective and light!

    SvaraRadera
  8. Veldig bra bilde, dette likte jeg!

    SvaraRadera
  9. A beautiful image! The light and perspective are wonderful!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)